Home / Behandlinger / Kinesiolog og allergibehandler

Kinesiolog og allergibehandler

Kinesiologi

Kinesiologi behandling bygger på Vestens viden om anatomi, fysiologi og kemi samt Østens viden om meridianbaner og akupunkturpunkter. Kinesiologi betyder ”læren om bevægelse”
Da kinesiologi behandlinger tager udgangspunkt i det hele menneske (holistiske), opnår mange god effekt ved fysiske og psykiske problemer, der hjælper til selvhjælp og healing. Det er ikke usædvanligt at kinesiologi kan afhjælpe symptomer, som er opgivet af sundhedssystem, selv om det er et supplement til dette.
Kinesiologien kan være med til at forløse din/dine ubalancer og der arbejdes ud fra det der er den højeste prioritet. Din krop og din underbevidsthed ved godt, hvad vi skal arbejde med, det er vigtigt, at finde årsagen til din/dine ubalancer. Finder vi årsagen kan vi også bearbejde den. Der arbejdes med de ubalancer der kommer frem ved behandlingen.

Videnskabelig undersøgelse af kinesiologi fra Oxford Universitet

Din krop kender alle svarerne

En behandling (kinesiolog test og afbalancering) varer 1,5 time og koster kr. 800,-
evt. påregnes hjemmeøvelser.